*SATURDAY*

Det blev ingen sovmorgon idag direkt, hade lovat Anna att komma och hjälpa till att tapetsera i deras nya hus, så det var bara att gå upp.
Man längtar verkligen tills man själv skaffar/bygger hus sen i framtiden. Det är en sådan frihet på något sett som man aldrig kan få om man bor i lägenhet. Men sen är det ju så att det kostar lite mer också... Särskilt om man är så kräsen som både jag och min sambo är. Vi har i alla fall våran tomt:)
Det blir hur som helst väldigt fint. Dom har köpt en superfin tapet som glittrar, och som är en del av en fondvägg i vardagsrummet. Så idag har vi styrt med resten av vardagsrummet.
När vi var färdiga drog jag hem till min bror och hans tjej och spelade lite Wii, myste med deras sjukt gosiga kaniner och fick lite BluRay-filmer som jag hade beställt.
För kvällen finns det just nu inga planer men det återstår att se...
Ha det toppen sålänge!


Anna och Jockes sjukt söta dotter Tilia!



Snygg tapet ju!

Byggkaos...

Jag som myser lite med Ove..

Min kära bror och Leo. Han ser faktiskt ut lite som ett lejon med sin så kallade man:)


Kommentarer
Postat av: angelica blick

sv; tack du :) de är från scorett!

2009-12-05 @ 17:41:05
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0