~* Merry Christmas *~

Julafton firades hemma hos min morfar och mormor igår. Det var hur mysigt som helst! Älskar att få komma ut till dom ute i skogen, det är ett speciellt lugn där ute som inte riktigt går att beskriva. Dom bor högt uppe på ett berg kan man säga och har hur fin utsikt som helst över vattnet! Där har jag och min bror tillbringat mycket tid i våra liv. Kan inte säga så mycket annat än att vi har två underbara morföräldrar som inte går annat än älska<3


När vi kom blev vi välkomnade av Jultomten:)

Även Tomten fick en present..

Min snygging;)

Kära broder gjorde verkligen kvällen med sina bravader-historier. Vi skrattade så vi grät!

Min mamma..

Fina morfar och mormor..

Godis-bordet.. Att man aldrig kan hålla fingrarna i styr från sånna här bord.. 

Mormor fick en söt liten blomma..

Julklappshörnan, det märks att det inte finns några barn med i bilden.
När vi var mindre var det så mycket julklappar i det här hörnet, att man inte kom fram..



Mys <3

Sen var det dags för mat innan Kalle..

Mormors köttbullar!

Så fin utsikt!

*Familjen*

Mys i soffan i väntan på Kalle..

Arne Weise kom tillbaka!!

Sen kom Tomten på besök igen..

dags för julklappar.

Mormor och mamma minglar lite i köket..

Kolla morfars min, så söt!

Höjdpunkten på hela julen, mormors gröt!

Christmas-tree oh christmas-tree...

*Mor och dotter*

Nu vet jag inte riktigt vad som hände..

Min underbara bror igen..


Det blev en underbar julafton som alltid hos morfar och mormor, vi satt även och kollade på filmer som dom spelat in på oss barn-barn under åren, sjukt kul att kolla på!
Julen är så sjukt stressig och jobbig på många sett, men när allt kommer omkring så är den helt klart den bästa högtiden, med nära och kära och det bästa av allt var ju att det faktiskt kom snö i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0