Inredningsbutiker löser alla problem!

Idag efter jobbet var jag och hämtade våran bil som har fått nya vinterdäck och en välbehövlig framhjulsinställning. Efter det fick kände jag att jag bara var tvungen att ta en sväng förbi Materialmännen. Underbart, ibland kan jag må så fruktansvärt bra av att bara få gå omkring och kolla på alla finfina saker som finns. Inredning och skor är är verkligen två saker som kan få mig på riktigt bra humör och göra mig riktigt lycklig:) Min absoluta favorit-inredningsbutik är helt klart Bo Concept. Åhh, det är kärlek! Tyvärr så finns det ingen butik här i närheten där jag bor, jag tror att den närmaste butiken ligger i Linköping, ca 2 timmars bilresa härifrån. *Suck*  Tycker att dom borde öppna en butik i Kalmar i alla fall.
Hur som helst så behöver vi bland annat ett nytt soffbord, så nu är problemet bara det att jag inte vet om vi ska ha ett runt bord eller ett fyrkantigt bord...? Kan liksom inte bestämma mig.


Kommentarer
Postat av: jeanette

det fyrkantiga var sjukt snyggt :)

2009-12-11 @ 14:09:33
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0