Gårdagen...

Det blev en riktigt lång dag i Kalmar igår. Vi var där vid 12 ungefär och drog hem när dom stängde vi 19-tiden. Men det var lika kul som vanligt. Det blev en del köp trots att jag hade tänkt att ta det lite lugnt på den fronten. Jag hittade ju min underbara kavaj som jag har spanat in så länge på MQ. Den hängde bara där framför ögonen.. Ödet helt klart, för det fanns bara min storlek kvar. Sen blev det en del till Nyårsoutfiten. Jag har två klänningar som jag ska välja mellan, en svart fodralliknande klänning och en svart coctailklänning. Har lite smått beslutsångest men det löser sig nog frammåt kvällen.
När jag kom hem så var det bara att slänga sig i soffan för då var det dags för Victoria's Sectret Show. Lika underbart som vanligt! Jag bara älskar det!


Superfina, men det får bli någon annan gång..

*Lunchen* Riktigt goda salami och brie mackor!

Jeanettes skor som hon har kollat på ett tag..



Tänkte testa lösögonfransar för första gången...

Mina nya snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0