Äntligen Fredag!

Riktigt skönt att det drar sig mot helg! Det känns inte att jag bara har jobbat tre dagar den här veckan. Har precis ätit middag och tänkte hinna med att åka till Maxi innan Idol och köpa lite "Fredagsmys". Det kommer förmodligen bli Ben & Jerryglass i alla fall för min del. Föredrar nog glass framför godis och snacks har jag kommit på.
Sen blir det mys framför Idol! Känns som att det är Calle som ryker idag, jag tycker att han är så go, härlig stil liksom, men jag har bara en känsla av att det kommer att bli Tove och Erik som står i finalen.
Vi får se hur det går. Ha en bra kväll!


Sparris inlindad med lufttorkad skinka, parmesanost och pinjenötter, mixsallad och avokado. Super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0